Friday 18 March 2011

~1st post 4 new blog but from old person~

Assalamualaikum......
hyep!...


1st of all...better aku nak kenalkan diri aku...nama aku nurul adha..
kawan-kawan panggil adha,deha,nurul,along,nimbo n doraemon...:)


ini bukan lah blog aku yang pertama taw!..ni yang ke-3...!!!!!
haha...aku delete blog2 sebelum ni sebab...........:
1. ade banyak kenangan lame yang aku tak sanggup nak tengok.
2. AKU LUPA PASSWORD..!!!HAHA...:p



Nurul Adha
Nurul Adha bt. Rizdwan









inilah aku...seorang mahluk Allah yang dikurniai anggota badan yang sempurna..
cume terlebih berat badan...heeee..........


Sekalung ucapan terima kasih kepada adik sepupu aku....
KIKI LALA!!!!!!


sebab bersusah payah ajar aku di samping mendesignkan blog baru aku nih..(bm AKU A+)


ARIGATO!!!!!!!!
 thanks sebab sabar dengan akk bile akk ni banyak tanya...tp,..
 kau memang sepupu yang TERBAIK!!!!
 btw.semoga kau dengan capital F bahagia...:)
 doakan akk plak tw...hehe.....
 sayang ko sangat2...<3

Nur Syahirah yg cute!


 maknenye ...aku kene lah merajinkan diri untuk update blog....:)
tapi,serius aku xjanji sebab aku SPM taun ni...
dan kene kurangkan la msa mengadap komputer ni..hukhuk......


selesai post pertama aku...hope sape yg pandai tu bole bagi tunjuk ajar tw!
yg x pandai tu,jangan nak memandai..haha.....