Sunday 20 March 2011

Kekasih Dunia Dan aKhirat.

Lover2 ku....

hari ni aku nak kenalkan kat korang family aku...:)


lau xde diorang.. hidup aku kosong!

tanpa diorang aku sepi!

hilang diorang,aku sesat!!!

so,jumla kenal ngan insan2 yang menceriakan aku ni......

1st..skali....










ofcoz la mama aku....Siti norintan liana

kasih ibu sampai ke syurga kan?heee          

next...








nenek and pakcik yang menggantikan posisi ayah aku..
kasih diorg di bawa mati.....
most important!








"kembarku"
yg slalu teman aku ke mane shaje..yang selalu ade untuk aku.......
kami jarak pon tak sampai setahun....
nurul hidayah penyeri kami...:)
permata hati...








yg jugak selalu buat aku bengang...!heee
haziq!!!(terlalu nakal)
adik sepupu










yg mnemani dr zaman kanak2 hingga la zaman remaja nie....:)


aku happy dalam family ni...

walaupon da banyak dugaan aku tempuhi...

sakit aku..

perih aku...

bersama diorang..

aku taknak nafikan...

diorang la pusaka yang aku ada..

yang takde gantinye...AKU SYG DIORG!!

sejauh mne aku berlari..

aku sentiase akan kembali utk diorang...

MEREKA lah stunye2...

tiada ganti...


tiada banding....


tiada TAra....