Wednesday 30 November 2011

IM SORRY ~

dah 4 hari sejak kejadian tu .
kejadian di mana aku pergi dari hidup dia . 
kejadian di mana aku sakitkan hati dia .
oke , aku rase heppy sebab dah abes sPM . but ,
kenape aku rase tak tanang ?
sebab aku tahu , aku dah sakitkan hati seseorang .
n orang tuh .

ORANG YANG AKU SAYANG SANGAT !!

adik , akak ingat akk boleh lupakan adik macam tu je .
akk ingat akk boleh lenyap kan adik dari hidup akk,.
akk pkir akk boleh hidup dengan kemarahan orang laen .
akk ego .
akk igt dengan perasaan marah akk kat adik , akk boleh tinggalkan adik .,
hakikatnye ,
TAK !!!



AKK TAK BOLEH HIDUP TANPA ADIK :(
akk tahu ,
adik da mrah ,
adik da benci ,
adik da tak suka ,
adik da tak sayang,
bole hidup tanpa akak .
bahagia kalau takde akk.

sebab , akk sedar akak bukan sape-sape dalam hidup adik.akk tahu akk tak penting pade adik.

fakhrul , akk tak mintak adik terima akk .
akk tahu mesti susa nak terima akk balik
tapi,
satu je akk nak mintak .

TOLONG MAAFKAN AKK !

 AKK TAHU NI SEMUA SALAH AKK.

akk yang salah , akk yang bodoh . akk ikutkan perasaan akk je .

yes , akk BODOH . !

adik , adik maafkan lha akk .
akk tak tenang ,
hidup akk tak bahagia .

akk selalu ingat kat adik,
sebab akk masih sayangkan adik.
adik selamanye jadi adik terbaik akk.
yang selalu wat akk tersenyum,
wat akk hepy ,
n kdang2 wat akk nangis.
akk tak boleh lupakn semua kenangan kita dik.

tiap petang , akk turun batu 4 , tempat terakhir kita lepak,
tiap hari, akk dengar lagu ni , lagu kita ,
tiap hari akk sikat rambut puan smurf ,
tiap hari akk terkenangkan adik

sory dik , akk tahu salah akk.

tolong maafkan akk,
akk still sayangkan adik .


sampai bila2 akk sayangkan adik .

tolong maafkan akk , 

kalau adik nak hukum akk sebelum maafkan akk .
akk sanggup .
sebab akk tahu ni salah akk.

p/s : bagitahu akk bile adik dah memaafkan :(