Friday 2 December 2011

PUTUS ASA ? :(

normal dalam kehidupan apabila kita meminta maaf ,
setelah buat salah .
same thing happened to me .
aku dah mintak maaf .
aku dah ranapkan ego aku .
sebab aku sayang sgt kat dia .
but ,
ape yang aku dapat ?

dia bertambah benci kat aku !

aku dah putus asa ke nak mintak maaf .?

NO!

give up is not my way .

tapi , rase penat tu ade , kecewa pun ade .

ape yang budak tu nak aku buad ?

tolong lah . 

hbungan antara dia , aku dan Allah da settle.

sbb aku dah mintk maaf , wlaupun secara x formal .
sekarang.
tIggal hbungan dia dengan Allah , sama ade nak maafkan aku ke tak, 
aku serahkan kat dia .
dia benci sangat kat aku .
mybe dosa besar yang aku da buad kat dia .


rindunye akk kat adik :(


 senyuman untuk adik.




mase ni hepy sebab baru baik dr gaduh , igt tak. ?




akk yang stil sayang sampai bila-bila :)


credit to :fakhrul.


akk tahu adik stil marah . tapi takkan takde secebis kemaafan utk akk ?
akk mmg kne hukum camni sekali ?
sampai hati adik.
takpe lha lau ni yang adik nak
wat akk terseksa sepanjang hidup akk kan ?


ye lah , akk ni hina kan ? macam sampah .
keji kan ? tak boleh dimaafkan .


akk sedar diri akk , tak layak berada dlm hidup adik lagi . :'(


so , semoga bahagia adik . thanks 
HAVE A NICE DAY :)


akk terima semua ni dengan sabar dan redha .
akk kne tabah dan ikhlas kalau sebenarnye adik mmg dah buang akk dr hidup adik .


akk pasrah !
JANJI ADIK DULU YANG ADIK TAKKAN TINGGALKAN AKK .
HANYA TINGGAL JANJI KAN ?



perlu ke akk berharap bahawa masih ada kemaafan untuk akk ?
jangan risau , maybe akk takkan berharap lg . . .











                                                                           *lagu ni betul2 menceritakan perasaan aku sekarang.