Sunday 25 December 2011

17 December 2011

17 December ? hurm , ade ape ye dengan tarikh ni ? bersamaan dengan hari sabtu !
by da way , time ni lahh aku rase cukup kecewa , aku dipermainkan 2 kali oleh seorg lelaki ,
dua kali dia buat aku syang dia dan dua kali jugak dia tinggalkan aku macam tu je :(

tapi , Allah kan Maha Adil ?

aku sedih tak lama , sebab aku tau aku akan merasai kekecewaan ni .
so , awal2 lagi aku da ready . :)
aku sedih tak lama sebab 10 JAM kemudian ..

seorang hamba Allah ni muncul , buat aku tersenyum balik .

seriously , dia sebananye pelanggan kedai pkcik aku .
comel , cute n handsome !
tu lahh yang terlintas kat otak aku ni bile first time tgk dia .

but takde la aku psang niat nak kenal dia lebih2 sebab tgk macam sombong je :p
hehe (sory bie)

aku ambik order dia and kawan2 dia , aku ingat lagi dia order NASI GORENG PATAYA ! 
favourite aku <3

pastu , gelak punye gelak sambil ambik order , boleh pulak dia cakap "ade FB x? "
dengan pantasnye aku jwb , "ADE!"
laju je , sebab time tu aku tak sangka dia mintak fb aku :)
mule2 aku tak bagi lha sebab aku ingat dia main2

tapi , ape yang aku fikir tak betul ,
dia memang ikhlas nak kawan , 
so , time dia tengah kat kaunter tu. 
aku bagi jugak email aku .

then , aku suro dia add aku malam tu jugak !
haha :)
saje2 je menggedik .'

pagi tu aku balik keje , tak sangka pulak dia on9 . dalm pukul 4 pagi macamtu kteorg pun kenal2 la kat fb ,
tak sangka , kami telah pun berkawan :D

muhd .rizwan namanye ,
nama dah sama macam ayah aku ,
kisah kami banyak persamaan ,
yang pasty , 
dia yang telah merawat kelukaan aku ,
sehinggalah aku dah tak rase sedih lagi :')

Shin Chan ,
thanks eh u ?
sebab buat i happy . <3 
mengenali u dah jadi peristiwa terindah dalam hidup i .
hope hubungan kita kekal untuk selamanye kay ?



i love you so much ! :)