Sunday 4 December 2011

kau dah bahagia

wahh . 
kebahagiaan tuh mmg tak terungkap ,
hanya yang layak je dapat merasainye.

dan orang yang telah berbahagia tu adelah org yang aku syg,
dia da bahagia skrg :D
n aku tumpang bahagia jugak .

patutlah dia da tak kisah takde aku .
patut lha dia tak peduli kat aku lagi.
patut la dia xnak memaafkan aku langsung .

sebab .
DIA DA ADA ORG LAIN YG PENTING DLM HIDUP DIA .
:D
AKU MENANGIS .
tapi tangisan ni bercampur.

gembira dan sedih .
gembira dia dah seronok ngan hidup dia ,
sedih sbb aku xde lg dlm hidup dia ..

to: fakhrul

akk tahu .adik mmg da lupekan akk.
takpe , akk da tak kisah.
sebab akk da penat .
kesabaran manusia pun ade batasnye jugak .

akk mmg takkan lgsung kacau hidup adik.
adik tahu akk pun da tak hairan .
ni bukan salah akk ,
akk dah mintk maaf .
akk da cuba 
tapi ,adik yang kejam
nabi pun maafkan umat dik ?nape adik susa nak maafkan akk ?


akk kecewa dengan adik !

sudahh lha , hope adik bahagia je lha k .

ni last akk post psl adik kat blog akk .
lepas ni , takkan ade lagi .