Sunday 1 January 2012

1 Januari 2012

hello 2012 ! 

yess , patut nyerr semuar orang happy sambut tahun baru kan ?
ade azam baru , impian baru .
lebih2 , lagi untuk berubah ke arah kebaikan . kan lebih penting ?

but , untuk aku .
2012 nye intro , oke lahhh . 
sebab , aku dah berdamai dengan adik angkat aku yang tercinta :)

yang aku post pasal adik angkat aku tu ,si Fakhrul sengall . haha 
(sorry dik)

aku dah berbaik pun dengan dia , dia maafkan aku .
alhamdullillah , dah settle .

tapi yang tak ok nye berlaku pada 2012 punye first day adalah ~
my future husband  annoying me !

adoi . aku tak tahu kenapa dengan dia .

takpe lah , sayang punye pasal . aku buad tak pedulik je ,
even dia keluar dengan girl laen nak sambut new year?

aku relakan je la beb !

haha , sebab aku bahagia kalau dia bahagia . :)
aku heppy bila dia heppy .

sakit hati ? tipu lahh kalau takde kan ?
nak buat camner , nurul adha kne berpijak atas bumi yang nyata :)

aku sayang gile kat budak nakal si shin chan aku tuh

and aku harap 2012 ni menjadi tahun yang baik dalam hidup aku .

dah macam aku rase kat 2011, pahit , manis , payau sume ade !

dan kalau boleh , aku nak menjalani 2012 ni dengan shin chan aku tuh .
bukan 2012 je , 2013, 2014 dan sterusnye <3

boleh tak bie <3 ?

sbelum aku ending post aku ni ..

to my bie :

baru 2 minggu kita kenal , mungkin masa ni sekejap kan nak kenal hati budi masing2 .
tapi sekejap je bagi i untuk sayang u sebab hati i ni bulat2 pilih u sorang untuk dicintai .
takde orang lain .

diri i sejujurnya terima segala kelemahan u and i harap u pun terima kekurangan diri i sedanya .

baru 2 minggu kita kenal .
dah bermacam dugaan i kne tempuh ,
yang paling teruk bile i "diremovekan" dari fb u .

tak kurang jugak ,
bile orang lain sibuk fitnah u macam2 pada i .
sakit sangat rasenye ~
sedih ~

orang lain tak suka tgk i bahagia dengan u .

tapi , i cube hadapi semua ni dengan tabah ,
asalkan u selalu ade di samping i kay ?

sebab , i perlukan sokongan u .

i bahagia kalau u bahagia .
ape yang membuatkan u bahagia , just tell me okay ?

i nak kita kekal sampai bila-bila sebab i sayang u .

and tak boleh hidup kalau takda u dalam hidup i .
dunia i boleh jadi gelap .

i ikhlas sayang u biee .

seikhlasnya tuhan sahaja yang tahu ,

buka pintu hati u untuk i .


:)