Tuesday 10 January 2012

♥ terima kasih cinta !!!! ♥

Pada 9 Januari , tepat pukul 11.34 pm ,
aku dah pun memiliki dia balik dalam hidup aku ,

saat tu , aku rasa , aku lah orang yang paling bertuah sebab dapat balik couple dengan dia :)

lepas tu, aku cakap kat dia yang aku sayangkan dia dan tak nak la berpisah lagi ,.
sebab aku tak sanggup la kehilangan dia buat kali kedua .

tuhan je tahu macam mana 4 hari hidup aku tanpa dia .
tungggang langgang , aku pun asyik berkhayal .
tak boleh fokus nak buat kerja,
pastu , kalau dah feeling , menangis ~

tu je la yang aku buat mase aku single ,.

now , aku dah berpunya :)

dan rasminya menjadi kepunyaan shin chan . <3

aku nak jage hubungan ni baik-baik .
insyaAllah .
sampai ke jinjang pelamin .
family aku pun dah tahu pasal kami n tak menghalang .
sporting kan diorang ? hehe . tapii ..

asalkan aku sambung balik study aku .

aku pun akan sayang , setia kat dia sorang .
takde dah yang lain .

kami dah janji yang kami akan cube jage relationship kami nie .

aku tahu mungkin ade dugaan nye yang akan tiba nanti  .

tapi , aku akan cube pertahankan , and menghadapinya dengan tabah dan sabar . 
demi shin chan aku !

biarlah badai melanda , ombai menerpa sekalipun .
aku tetap kuatkan cinta aku pada dia .
selamanya ~
:)

to my bie :

i nak u dalam hidup i .

i dah lupakan semua peristiwa hitam time kita gaduh tu .

i janji tak buat lagi , i harap u pun sama bie .

thanks sebab terima i balik , sayangkan i balik , and cintakan i balik .

thanks u da bagi balik cinte kita yang hmpir hilang pada i .

i janji akan jage cinta ni sebaiknya

i takkan pernah curang

kasih i takkan berpaling dari u .

nampak kan betapa besar cinta i untuk u . ?

i selalu doakan kebahagiaan kita  .

i doakan kebahagiaan u ,

semoga segala impian yang kita bina ni . akan tercapai kay bie ,

i betul2 ikhlas cintakan u dan terima u seadanya .

i sayang u sgt2 !!!

:)