Tuesday 3 January 2012

siapa

kadang-kadang aku terfikir ,
ape sebenarnye aku nak dalam hidup aku ?

ofcoz la nak buat keluarga aku bahagia dan bangga dengan aku ,
aku nak belajar rajin-rajin
dan menjadi seorang farmasis yang berjaya :)

aku jugak nak jadi seorang isteri yang baik untuk shin chan nanti :)

hurm , cakap pasal mamat tu .......

aku tiba2 je terfikir ~

siapa sebanarnye aku dalam hidup dia eh ?

siapa aku dalam hati dia ?


persoalan tu betul2 memecah belahkan otak aku yang senget niee ~

aku rase dah bayak kali aku cakap , yang aku betul2 sayangkan dia .

kalau lahh , dia tnye , siapa dia dlm hidup aku ..

hurm , shin chan :
 u  kawan i .
u boyfren i ,
u tunang i ,
future husband i ,
my super hero !
my soulmate ,
my life ,
my heart .
 u adalah segalanya bagi i  ! 

but , i ni siapa bagi u ? :3

i cakap macam nie , sebab ..

i rasa jauh je dari u ,
dah la jasad kite pun jauh , patutnye hati kene dekat .

tapi , hati i ni pun ? rasa jauh je dari u bie .

kenape eh ?

i ade buat silap kat u ke ?
i ganggu hidup u ?
kacau masa u ? 
and buat u rase rimas ?


please bagitahu i kalau u tak suke dengan perangai i .

i just wanna be the best for u <3


 okay , im sorry :/

cannot stop loving u sampai mati yang jemput i .