Saturday 21 January 2012

tolong faham awak :'(

awk ..
nak tahu tak tujuan saya post bende nie ?
time ni saya tengah ngantuk sangat sebab tak cukup tidur -.-
tapi saya gagahkan jugak mata saya .

untuk bagi tahu benda ni : -

saya sayang awak .
saya cintakan awak .
takda lelaki lain yang saya pilih selain awak .

awak satu-satunya lelaki yang saya nak dalam seluruh hidup saya .

saya nak jaga awak .
saya nak bahagiakan awak ,

sampai saya sanggup relakan perempuan lain di samping awak .

saya tak kisah awak nak ada gf lain .

saya tak kisah awak nak psang dua , tiga atau empat .

asalkan awak bahagia ! awak gembira !

sampai macam tu sekali saya nak buat awak selesa dengan saya , buat awak hepy dengan saya .

walaupun dalam hati ni rasa macam terhiris-hiris dengan pisau .

tercarik-carik bagai dikoyak bile nampak awak bermesra dengan prempuan lain kat wall fb awk .

HATI NI SAKIT SANGAT AWAK !!!!

pedihnya tuhan saja yang tahu .

tapi , saya tak boleh salahkan awak .
dah saya yang relakan awak buat macam tu ..

sebab saya sedar diri saya .

saya ni insan yang lemah , takde ape2 nak dibanding awak .

saya tak setanding dengan awak .

sebab tu saya sanggup berkorban walaupun jiwa saya kacau .

hati saya meronta , pedih dan sakit !

tuhan saje yang tahu .

sebab tu lah saya nak mintak tolong awak ,

bile awak nak bermesra dengan perempuan lain tu ,

bile nak panggil dia sayang ,

bile nak bermanja dengan dia .

tolong jangan bagi saya nampak , maksudnye  tak perlu tulis dan koment2 kat wall awak ?

saya relakan korang gune IM chat je untuk bermadu kasih ?

asalkan saya tak nampak .

asalkan hati saya tak sakit awak ,

biarlah saya buat2 tak tahu dan yakin yang awak milik saya sorang .

pada hal saya tahu , saya berkongsi kasih sayang awak dengan perempuan lain .

saya dah berkorban jadi saya mintk tlg sangat2 :(

tlg jga hati dan perasaan saya ni awak .

tolong jangan koment ape2 dengan perempuan lain kat wall awak .

tu je saya mintk ,saya tak sanggup nak tengok dan rasa lagi sakit hati .

dan terpaksa menyedari bahawa awak bukan milik saya seratus peratus .

saya harap awak faham .

saya ni manusia biasa awak yang punya hati dan perasaan .

tolong lahhhh shin chan ...