Friday 6 January 2012

kau datang sesaat :'(

Kau Mendekat
Kau Menjauh
Kau tinggalkan diriku
Sesudahnya kau membuang
Mencampakkan aku
Sungguh kejamnya dirimu
Mengkhianati cinta yang ku semat di jiwa
Kau hancurkan segala harapan
Kau remukkan cinta yang telah kita bina
Ha ha ha ha ha ha
Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati
Tapi ku ikhlas melepaskanmu
Karena aku manusia biasa
Sungguh kejamnya dirimu
Mengkhianati cinta yang ku semat di jiwa
Kau hancurkan segala harapan
Kau remukkan cinta yang telah kita bina
Ha ha ha ha ha ha
Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela
Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela
Jika sudah kau mencintai dia
Putuskan aku dengan baik caranya
Walaupun sakit hati ku rasa
Sesungguhnya aku tak rela
Kerna hatiku masih mencintai
Dirimu dengan sepenuh hati
Tapi ku ikhlas melepaskanmu
Karena aku manusia biasa
Tiada salahku kepada dirimu
Kau buatku sengsara
Kau buat kecewa
Ku Harap ada karma
Yang datang kepadamu kepadamu



~ semua dah berakhir , aku dengan dia dah takde pape . macam tu je . aku harap dia bahagia :)


aku taktahu mane silap aku , ape salah aku sebagai manusia sampai aku diperlakukan macam ni , perasaan aku dipermainkan :)

Ya Allah , kejam kalau aku harap balasan buruk untuk dia , aku tak sanggup kalau dia derita . biarlah dia pergi , aku ikhlas lepaskan dia dari hidup aku . 

aku ikhlaskan semuanya . aku rela . aku redha .

tapi sampai sekarang aku masih tak faham , apa salah aku sampai macam ni buat aku .

pada hal aku dah sayangkan dia sepenuhnya .

aku tak tahu macam mana nak ubat kelukaan aku ni . hati aku ni . aku betul2 tak tahu . 

sepanjang masa aku menangis .hati aku merintih . aku sakit , aku terseksa !

sampainya hati dia !

Ya allah , aku cume boleh berharap dia gembira dengan kehidupan dia

selalu sebelum ending post aku , mesty ade pesan untuk shin chan kan ? kali nie ..

to : shin chan

thanks 4 everything ,

thanks sebab bahagiakan i walaupun sekejap . i layak rasa kebahagiaan sementara yang u bagi tuh,

i tahu mesty u hepy , seronok kan ? well,big clap to u

u berjaya ! memijak , mempermainkan perasaan i

so , u are the hero yg berjaya sakitkan hati i.

good job shin chan . well done :)

then , hadiah untuk u adalah : doa dari i semoga u selalu bahagia dan gembira . enjoy ur life :) . i selalu doakan .


thanks ..